De Deepse Survival 2026 zit er weer op; en wat was het leuk! Het was warm, maar dankzij de schaduw in het bos en veel water in de sloten was het voor iedereen een top evenement.
De survival is niet mogelijk zonder hulp van heel veel mensen uit Diepenheim. Via deze weg willen we die allemaal bedanken: alle bouwers voor het bouwen van de hindernissen, alle vrijwilligers tijdens de survival, onze sponsoren (https://nooitgedacht-diepenheim.nl/sponsoren/), Landgoed Nijenhuis voor het gebruik van het bos, VV Diepenheim voor de kantine, de brandweer. En nog zo veel meer!
Er zijn foto’s en filmpje gemaakt, die kun je hier vinden:









